zaterdag 15 november 2014

Terug van weggeweest...

Na een lange blog-stilte ben ik er weer! Ik heb de figuurlijke crea-draad weer opgepikt. Aangezien het alweer herfst is, zijn enkele nieuwe accessoires onontbeerlijk. En wat is er nu meer dan ooit weer "in"... vintage spulletjes!




Ik koos voor vintage vogeltjes. Deze hangertjes zullen mijn herfst-outfits helemaal "af" maken. Ben helemaal blij met het eindresultaat! En ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat Karlien haar eigen creatieve versies van deze leuke juweeltjes heeft gemaakt.

Groetjes!
* Sofie *


Ps: Hebben jullie nog tips voor leuke herfst-knutsels?

1 opmerking:

  1. Wat zien ze er fantastisch uit! Ja hoor ben ook mijn eerste stapjes in het juwelen-maken aan het zetten...binnenkort hopelijk de eerste gelukte juweeltjes op foto!

    BeantwoordenVerwijderen