maandag 9 juni 2014

Nieuwe hobby: stikken

Afgelopen week heeft het vriendje mij een stikmachine cadeau gedaan. Ik super blij! Het verlengde weekend was dus ideaal om al wat te proberen.

   



Ik kocht een goedkoop laken zodat ik stof genoeg had om me volledig uit te leven. Ik vond leuke lesjes online bij 'by miekk'.




De shopper tas was mijn eerste momentje van trots. Op 1dagje al zo veel bereikt hebben! En met een leuke siersteek had ik ineens een leuke professionele toets aangebracht op de hengsels.



Resultaat: een leuk zakje om eens m'n lunchpakket mee te nemen naar m'n werk.

---------------------------------

Wat was jullie allereerste afgewerkte projectje op je stikmachine?


2 opmerkingen:

  1. na héél véél prutswerk...een rokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan een rokje ga ik mij nog niet direct wagen, denk ik. Zoveel moed heb ik nog niet bij elkaar geraapt gekregen. Maar ooit.... :)

      Verwijderen